Comando Pantumaker vol XXXI. "V de Victòria, V de votació" Edition
Tema Cerrado
08-abr-2014 23:40
| Totalment esperat lo d'avui, continuarà seguir lluitant. Esperem que els nostres líders polítics no ens fallin. |
08-abr-2014 23:41
|
Europa no és tonta, ni els asspanyols als 100%. No cal ser gaire avispat per saber una mica de la història d'asspanya i en quines condicions i context es va crear la prostitució asspanyola. |
|
La han declarado manifestantes que han ocupado de forma ilegal las gobernaciones regionales. Tiene validez menor que 0 y no controlan absolutamente nada. Yo apoyé lo de Crimea pero lo de estas 2 "repúblicas" es una frikada de unos cuantos
|
![]() ![]() ![]() ![]() Es que no sabes lo que es entrar y leer el hilo sin ser indepe. Hoy es una gozada. Menos mal que solo pasa con Ciutadans. En cambio, ahora... otra comisión por el dret a disidi y palante con lo imparapla (pacífica y democráticamente). Con suerte no habrá mucha gente que haya visto lo de esta tarde, don't worry.
|
08-abr-2014 23:43
|
Al nuevo gobierno de Kiev no le ha salido tan bien el golpe de Estado. Esto va para largo. |
08-abr-2014 23:44
| Es que el catalán es muy difícil, da gracias que a Cesc ya han aprendido a decir su nombre bien y no le llaman ya sex o secs. |
08-abr-2014 23:44
|
Alguns només us quedeu amb les paraules dels peperos, i això fa moltíssima pena, quan de moment s'està seguint fil per randa tot el que estava escrit, legitimant el procés cada dia més. |
08-abr-2014 23:46
![]() Dime con quién juega España y te diré el segundo equipo de toda mi vida. Todavía me acuerda de aquella pretensión hipócrita de pretender que se apoyase al equipo español, en competiciones internacionales.
|
08-abr-2014 23:46
|
El problema és que s'està seguir punt per punt el fil de ruta que tenia previst CiU, primer que ens tombarien el pacte fiscal (Ciutadans també en contra, recordem-ho, #catalanismefictici), després la visita en un no res de Mas a Madrid (tot el contrari de Cameron a Salmond) i ara aquest no rotund a les corts asspanyoles sense cap oferta de diàleg.
Alguns només us quedeu amb les paraules dels peperos, i això fa moltíssima pena, quan de moment s'està seguint fil per randa tot el que estava escrit, legitimant el procés cada dia més. |
08-abr-2014 23:47
|
Abre una canción con Audacity, modifícala, y dale a guardar. Es decir, que se ha sobrescrito. |
08-abr-2014 23:49
![]() Por cierto, vaya tela la de ERC, vaya imagen para Cataluña,no tenían a un representante mejor?
|
|
La DUI suposo que no està plantejada al full de ruta, però segur que hi deu ser en algun pla elaborat com a cas d'emergència. N'estic segur, tot i no ser-hi partidari. |
|
S'ha d'estar al cas, que no està la cosa per anar amb tempos espanyolament lents. |
08-abr-2014 23:50
| Nerviós? M'acabo de fer un pajote amb Amy Reid, estic en la glòria i rient de les pantumakades. |
08-abr-2014 23:52
| No és normal que a dia 08/04/2014 es segueixin pujant vídeos de campanyes electorals postfranquistes on es digui que el marxisme i el separatisme són els mals d'asspanya. |
08-abr-2014 23:54
|
La pròxima és aprovar la llei de consultes catalana i que no hi hagi marge per a que el govern asspanyol la tombi (tampoc els hi convé fotre's merda a sí mateixos).
La DUI suposo que no està plantejada al full de ruta, però segur que hi deu ser en algun pla elaborat com a cas d'emergència. N'estic segur, tot i no ser-hi partidari. |
08-abr-2014 23:54
|
La pròxima és aprovar la llei de consultes catalana i que no hi hagi marge per a que el govern asspanyol la tombi (tampoc els hi convé fotre's merda a sí mateixos).
La DUI suposo que no està plantejada al full de ruta, però segur que hi deu ser en algun pla elaborat com a cas d'emergència. N'estic segur, tot i no ser-hi partidari. El President convocarà el referèndum i el tombaran. Eleccions plebiscitàries amb coalicions o sense, partits pel sí, partits pel no. Majoria absoluta dels partits pel sí. DUI. Din. |
08-abr-2014 23:55
| El más listo de la clase no pareces. Explícanos a todos que viene después del Din si eso. |
08-abr-2014 23:55
|
t'aplaudeixo fins que em surtin durícies, no sempre es pot trobar algú amb una ment tan malalta. <3 |
08-abr-2014 23:57
|
Són germans d'un camí que no ha tingut mai sortida ni final. Saben bé que el futur és la foscor i que el negre és el color. D'una bandera, bruta i plena de sang, que els hi han possat a les mans. |