La crítica de la raó pura es va escriure en Català
10-ago-2022 22:12
#1
| Manel Kant originari de Vilafranca del Penedès, va escriure La crítica en 1781, una de les obres més grans de la filosofía dels països catalans i més tard els alemanys els ho van apropiar i el van vendre com a seu. Un altre saqueig més a la nostra cultura però això a FC no volen que ho escoltis. |
11-ago-2022 21:37
#12
|
Manel Kant originari de Vilafranca del Penedès, va escriure La crítica en 1781, una de les obres més grans de la filosofía dels països catalans i més tard els alemanys els ho van apropiar i el van vendre com a seu. Un altre saqueig més a la nostra cultura però això a FC no volen que ho escoltis.
Payasos catalanes |
11-ago-2022 22:01
#13
|
https://dle.rae.es/sarcasmo?m=form Es que hay que explicárselo todo a los niños. |
11-ago-2022 22:06
#15
|
Manel Kant originari de Vilafranca del Penedès, va escriure La crítica en 1781, una de les obres més grans de la filosofía dels països catalans i més tard els alemanys els ho van apropiar i el van vendre com a seu. Un altre saqueig més a la nostra cultura però això a FC no volen que ho escoltis.
|
11-ago-2022 22:13
#19
|
El diccionari de català de Google fa el pego molt bé. I és llofarci, no llofarç. |
11-ago-2022 22:15
#20
| Kant, da Vinci, Colón, todos catalanes, pena que les daba vergüenza reconocer su nacionalidad. |
11-ago-2022 22:24
#21
El principi dels gots comunicants, descrit per Filò (nascut a l’Alt Empordà) al segle III abans de crist es una altura apropiació cultural més
|
11-ago-2022 22:25
#22
| Perdona que et digui però a mi no em cal cap merda de traductor per entendre'ns, per cert llofarci sona força homo, suposo que és intencionat... ||*|| |
11-ago-2022 22:36
#30
|
Əslən Vilafranca del Penedesdən olan Manel Kant, 1781-ci ildə Kataloniya ölkələrində ən böyük fəlsəfə əsərlərindən biri olan "La crítica"nı yazdı və sonra almanlar onu mənimsəyib qərargah olaraq satdılar. Mədəniyyətimizin başqa bir talanını ancaq FK-da eşitmənizi istəmirlər. Te has enterado? Pues eso |
