Comando Pantumaker vol XXXI. "V de Victòria, V de votació" Edition

Tema Cerrado
OSKKITAR
.
Cita de Destraler
Bé sou quatre gats intentant-ho impedir. Sort!
En altres qüestions, dic, perquè aquesta la porteu clara.
Mira lu que diu aquet mal parit

http://www.forocoches.com/foro/showt...#post160300446
Jeringo
Que no Churro
Jojojo estoy barajando irme a trabajar a Barcelona si me aceptan para un puesto que he pedido.

Lasernoi, dime donde tienes la fruteria que te la voy a llenar de miarmitas con gomina y la bandera de españa en la camisa

Enviado desde la alpaca mas cercana
OSKKITAR
.
Cita de Deimose
Et diré més, la ANC mai ha donat un nombre exacte de manifestants ni a la manifestació 2012 ni a la via catalana
OSKKITAR
.
Cita de Destraler
Bé sou quatre gats
Ya te gustaría a ti , mindungui
TodosPatos
*AutoBan Spam/Flood/Troll*
Cita de Blackbird_

xq xq les atacas xq
xq xq no tengo seny xq

Cita de Deimose
Ets retrasat, tota la resta, sobra
Ya te dije que en retraso me ganas, sabes que soy humilde, acepto el segundo puesto.

Cita de ceSharp
votant de c's com a mínim
Sí. ¿Qué problema hay? ¿Tú a qué votas?

Cita de Dr.Slump
Eres memo. Eh ya.
Calla galifardeu, tros de quònia.

Cita de Deimose
OSKKITAR Y TROPENCIO, los q te fockan, los k t parten la voca

Canis no pls
Soy to canih nene, de hospi tete.
Destraler
JubilCAT
Cita de OSKKITAR
Per aixó volem votar. Per sortir de dubtes.
ter Stegen
Cita de Blackbird_
La Cataluña europea, civica.

(Perdó pel Montsià)
No he tirat mai una pedra a una dona però si algun dia ho faig i m'agrada ja sé a on puc fer-ho impunement.

Si m'agradés degollar animals i fer-los patir me'n aniria a Asspanya, tot això s'ha d'erradicar, sigui català, castellà o d'on cony vingui la merda tradició.
OSKKITAR
.
Cita de Deimose
OSKKITAR Y TROPENCIO, los q te fockan, los k t parten la voca

Canis no pls
Aqui estoy yo con mis hamigos,to reshulones ahí

Yo soy er de la kamiseta der kontrol to guapa

Destraler
JubilCAT
Heu vist com quan s'aborreixen als seus fils endogàmics del General perquè suem de la seva paranoia entren a buscar un protagonisme que ni van tenir ni molt menys tindran ja mai a casa nostra, els pansecos.
ter Stegen
Cita de OSKKITAR
Aqui estoy yo con mis hamigos,to reshulones ahí

A ese lo conozco, se llama Arturo y le llaman Arzur.

Bastante frecuente por el barrio de al lado, de hecho, el tío de su izquierda debajo de su sobaco es este: https://www.facebook.com/farru.hc.1?fref=ts
Clio_sport_team
Kde domov muj?
Los que relacionen los toros con cultura española tienen un cacao mental considerable pues son propios hasta de Occitania.
OSKKITAR
.
Cita de Destraler
Per aixó volem votar. Per sortir de dubtes.
Las dudas las teneís vosotros
OSKKITAR
.
Cita de ter Stegen
A ese lo conozco, se llama Arturo y le llaman Arzur.

Bastante frecuente por el barrio de al lado, de hecho, el tío de su izquierda debajo de su sobaco es este: https://www.facebook.com/farru.hc.1?fref=ts
Mierda,me has pillao :/
Destraler
JubilCAT
Cita de OSKKITAR
Las dudas las teneís vosotros
Amb els accents no pas.
ter Stegen
Cita de Clio_sport_team
Los que relacionen los toros con cultura española tienen un cacao mental considerable pues son propios hasta de Occitania.
He dit sigui català castellà o murcià, me la pela.

Maltractar animal a canvi de diners, terrorífic pensar-ho.
Clio_sport_team
Kde domov muj?
Cita de ter Stegen
He dit sigui català castellà o murcià, me la pela.

Maltractar animal a canvi de diners, terrorífic pensar-ho.
Lo digo por los que dicen toros? uuh español.

Es tan español como catalán o de otras zonas romanizadas que lo hayan mantenido. Que esté de acuerdo con ello es independiente (que no lo estoy).
OSKKITAR
.
Cita de Destraler
Amb els accents no pas.
Se ponen solos
ter Stegen
Cita de Clio_sport_team
Lo digo por los que dicen toros? uuh español.

Es tan español como catalán o de otras zonas romanizadas que lo hayan mantenido. Que esté de acuerdo con ello es independiente (que no lo estoy).
Si més no qui vol conservar-ho a ple segle XXI és l'estat asspanyol, no el català.
Destraler
JubilCAT
Cita de OSKKITAR
Se ponen solos
Sí, jo també li vaig dir a la senyoreta.
No va colar.
ter Stegen
Asspanya té 3000 anys d'història, a les elecciones asspanyoles només fa 32 anys + 2 de la república, 34, que poden votar.

És a dir, de 3000 anys només han votat 34. Apliquem el mateix criteri?
Clio_sport_team
Kde domov muj?
Cita de Deimose
No som els catalans qui ho declarem patrimoni cultural
Ni els espanyols. No m'han questionat.

Com a tot. Espanya no és un país molt aficionat a la democràcia. Es pot dir que és el govern espanyol qui el declara, però els espanyols com conjunt de persones d'un estat, no.
ter Stegen
Cita de Clio_sport_team
Ni els espanyols. No m'han questionat.
Tampoc t'han qüestionant si vols o no tractar millor als fetos i al zigots millor que a la gent de la tercera edat.

No em val aquest argument com ha fet avui Blackbird de dir que s'ha de diferenciar la persona del seu vot, quan un cop votes cedeixes el teu dret democràtic a un representant.

Si 11 milions de persones voten uns representants taurins i "pro"vida, doncs que es foti asspanya.

A veure si haurem de donar lliçons bàsiques de com funciona la democràcia, vaja.
Clio_sport_team
Kde domov muj?
Cita de Deimose
No sóc jo el que vota el PP

Bueno sí, pero no tothom pensa com jo
Aleshores tu ets d'acord amb tot el què fa CiU? I si demà feren els correbous patrimoni sense questionar ningú?

Eixe argument és digne d'un pepero
Clio_sport_team
Kde domov muj?
Cita de ter Stegen
Tampoc t'han qüestionant si vols o no tractar millor als fetos i al zigots millor que a la gent de la tercera edat.

No em val aquest argument com ha fet avui Blackbird de dir que s'ha de diferenciar la persona del seu vot, quan un cop votes cedeixes el teu dret democràtic a un representant.

Si 11 milions de persones voten uns representants taurins i "pro"vida, doncs que es foti asspanya.

A veure si haurem de donar lliçons bàsiques de com funciona la democràcia, vaja.
No pot ser, estic somiant, indepes donant els mateixos arguments que els peperos però a l'inversa
Clio_sport_team
Kde domov muj?

Blaidd ajuda'm que em pose malalt amb el nacionalisme de dretes
Clio_sport_team
Kde domov muj?
Cita de Deimose
Pero tu no et definies liberal?
trollejava al rodrigo sorry
Clio_sport_team
Kde domov muj?
Cita de Blackbird_
A la práctica ya lo son. Por ley, puedes celebrar los correbous por ser "tradicionale" mientras no se les "haga daño", los correbous se pueden celebrar, están reconocidos y se les nombra asi, "tradición" (además de "fiesta").

El problema es el concepto de hacer daño. Para mi el mero hecho de tener a un animal en un recinto sometido al estrés de tanta gente mareandolo y con alguna que otra agresión física, es maltrato.

En mi zona son bastante hipócritas con el tema. Pero todos. A nadie le gustan los toros, pero luego ves a 3/4 del municipio en las vaquillas, dandole golpetazos en el lomo al animal y cogiendolo de mala manera, puestos hasta las cejas de bebercio.

Fui una vez y no lo he vuelto a pisar, aunque por desgracia alardean de ello en redes sociales.

Y en mi zona son eso, vaquillas. En otros son lo que he puesto en foto . En mi pueblo se dejó de hacer en los años 70, creo que hasta tiraban al animal al rio.
Que suerte tengo de vivir en un pueblo donde no se hace eso. Mucho mejor las fallas, que al menos nosotros no quemamos cosas que están vivas.
Clio_sport_team
Kde domov muj?
Cita de Deimose
Jo ja no sé que fer amb tu
fer-me bessets
SantMagi
Taliban Tarraconense
Esteu cagadets els cules jeje
Blaidd R
Cita de arroni
Sí, sí... 2000 españoles al mes emigrando a Cuba.

Casi me lo creo y todo
Los españoles residentes en el extranjero aumentan en 2012 un 6,3%
Argentina, Brasil, Cuba, Francia y Estados Unidos son los principales países receptores

"Emigración a Cuba: más de 15.000 españoles han elegido este destino en busca de una oportunidad profesional"

Pero si no quieres creerte la realidad y prefieres inventarte una propia, eres libre de ello. De hecho mucha gente lo hace.
← A General