Comando Pantumaker vol XXXIII. "Per Sant Jordi, una rosa i un llibre" Edition
Tema Cerrado
23-abr-2014 18:37
Hay de todo y los chicos con tal de meterla os da igual. ![]() ![]() Eres un salido. ![]() Es broma |
23-abr-2014 18:43
|
¿Te refieres a este libro? 20 Preguntas con respuestas sobre la secesión de Cataluña. Pero informar sobre el proceso es para ti una película del espacio, joven jedi Bona tarda y Feliz San Jorge. |
23-abr-2014 18:45
|
Merda, ja m'han enredat per anar a sopar i veure el partit RM-BM. Si és per veure un abort futbolístic com el d'ahir, em cagaré en tot. |
23-abr-2014 18:48
| Aquests dos equips són a priori molt millors que els d'ahir. A més, el plantejament tàctic que va fer Mourinho no va ajudar gaire. |
Editado: 23-abr-2014 18:51 -
23-abr-2014 18:52
|
Quin gran títol!! Feliç Diada companys!!! Y avui per rematar una diada COLLONUDA i UNICA AL PLANETA TERRA, la "guindilla": ![]() ![]() ![]()
|
23-abr-2014 18:53
|
Lo més patètic de la jornada: La pena que fotía la paradeta del PP absolutament BUIDA al bell mig de Rambla Catalunya, mentre la gent s'agolpava a totes les casetes amb material INDEPE. |
23-abr-2014 18:56
|
Pd: Que collons fan fotent una bandera espanyola a la parada? Aquests ni s'enteren de quin dia es avui. En fi, quina peneta de gent. ![]() Enviado desde Shurtalk |
23-abr-2014 18:59
| Vamos no me jodas. Una cosa son los resultados o los números, pero futbolísticamente el Madrid es mucho mejor. |
23-abr-2014 19:00
|
Que la Sorayíssima es passegi amb els seus escuders, mira.
La llàstima és el temps que ha fet perdre aquest matí a editors i llibreters buscant la foto que suposadament demostri el suport del govern central a aquest sector tant important a Catalunya. Ha estat força criticada, la inoportunitat de la visita política. I una de Vic. En un dia com aquest, que vingui la Soraya a fer el paperot es per descollonar-se. Que vingui també el Wert dels collons a passejar per la Rambla a promocionar la cultura i les tradicions. I si són catalanes encara millors, no et fot |
Editado: 23-abr-2014 19:04 -
23-abr-2014 19:03
| Ni de conya. Jo veient els partits del Barça amb aquests dos tinc mol clar que l'Atlético es millor. |
23-abr-2014 19:13
|
Un esplai té poques ocasions durant l'any per finaçar les seves múltiples activitats de proximitat. Una estructura política que fa envermellir a Europa sencera de tant enfangada en casos de corrupció, no hi pinta res, en una diada tant nostra. Jo també me n'hauria desmarcat desde el minut zero. |
23-abr-2014 19:24
|
Madrid se gastó más de 700.000 euros en agasajar durante 72 horas a los diecisiete miembros del Comité Olímpico Internacional (COI) que durante tres jornadas consecutivas inspeccionó de arriba abajo la capital de España para luego evaluar si era merecedora de organizar unos Juegos Olímpicos. La cifra supera con creces lo presupuestado por el ayuntamiento. Días antes del desembarco de los examinadores, el entonces delegado de Cultura y Deporte de Ana Botella en el consistorio madrileño, Fernando Villalonga, cifró en menos de 100.000 euros el gasto en la visita de los inspectores olímpicos. "El coste es mínimo, testimonial".
|
23-abr-2014 19:25
|
Madrid se gastó más de 700.000 euros en agasajar durante 72 horas a los diecisiete miembros del Comité Olímpico Internacional (COI) que durante tres jornadas consecutivas inspeccionó de arriba abajo la capital de España para luego evaluar si era merecedora de organizar unos Juegos Olímpicos.
La cifra supera con creces lo presupuestado por el ayuntamiento. Días antes del desembarco de los examinadores, el entonces delegado de Cultura y Deporte de Ana Botella en el consistorio madrileño, Fernando Villalonga, cifró en menos de 100.000 euros el gasto en la visita de los inspectores olímpicos. "El coste es mínimo, testimonial". ![]() ![]() Cracks. ![]() ![]() ![]()
|
23-abr-2014 19:39
| Per a res. T'envio per MP l'adreça on me'l pots enviar i ja passo jo el calvari. |