Catalanes vais a votar a Sílvia Orriols?
12-may-2024 15:08
|
Hablamos de pilotar una comunidad autónoma de las más grandes de España
La Generalitat tiene un presupuesto anual de 40.000 millones de euros. Hay empresas en el Ibex35 facturando menos Vamos a contextualizar y ser serios, por favor. Otra cosa es que estemos acostumbrados a un nivel general bajísimo, pero una persona prácticamente sin estudios y que no ha tenido otra cosa que empleos sin cualificación, cuando no pequeños cargos de función pública local, no está preparada para dirigir casi ni la contabilidad de su casa. Que Ripoll al final es un puto pueblo y no lleva ni un año gobernando… Ya lo he dicho anteriormente. La desesperación y desencanto general con la situación actual, que comparto absolutamente, tampoco puede desencadenar en un salto al vacío, solo porque el mensaje nos suene bien. |
12-may-2024 15:09
| El primero en la lista, por los apellidos, no parece catalán "de soca i arrel...." |
12-may-2024 15:11
|
Votada Si gana y cumple programa electoral Reus se queda al 30% de la población, parecerá una ciudad fantasma jajajaja |
12-may-2024 15:20
| És por la delegacion provincial de Lleida, solo he puesto una papeleta en cada sobre, supongo que no me habré equivocado... |
12-may-2024 15:29
| Votada, y he podido convencer a varias personas para que la voten, tanto indepes como no indepes. Nuestra prioridad es combatir la invasión árabe, sin importar las ideologías. |
12-may-2024 15:31
| Ah vale, es que no sé como va. Quiero decir que la gente quiere votar a Aliança Catalana por la Silvia Orriols, pero luego ella no es la candidata a la Generalitat y si te digo la verdad no sé quien es. |
12-may-2024 15:59
| Votada a las 14h en Barcelona ciudad.No faltaba papeletas de nadie, ni ninguna mucho más baja que otra |
12-may-2024 19:46
|
Cuando las recogieron se puso todo el colegio en pie y a aplaudir, jaleando VISCA CATALUNYA LLIURE DE MORS |
12-may-2024 19:50
| No sorprende ver a forocoches votando a una nazi, pero votando a una independentista nazi… esto me ha sorprendido |
12-may-2024 19:53
|
He anat a votar i ha passat una cosa màgica.
Visc en un barri obrer de Girona tradicionalment d'esquerres. Com a bon català, he anat ben d'hora a votar al meu col·legi electoral. Allà ja hi havia un munt de gent, tots amb cares de bruts i paguiteros. Menes no hi havia perquè aquests no tenen dret a vot ""de moment"". Bé, doncs jo faig cua pacientment pensant en tot el que ens estem jugant, i que no podem deixar que aquestes rates ens guanyin. Estava tan motivat que en arribar el meu torn, introdueixo la papereta d'Aliança Catalana i després de donar els bons dies, se m'escapa un "i visca Catalunya". El president de la mesa m'ha mirat estrany, però les apoderades del PP i d'Aliança Catalana m'han somrigut (no sé si és que estaven molt bones o és que simplement destacaven entre les brutes feminacis). De sobte, algú a la fila crida "visca!!", i jo em quede flipant perquè pensava que eren tot bruts. Però després em dono compte que molta més gent de la fila comença a aplaudir. De sobte, poc a poc i in crescendo, comença a sentir-se la gent corejant "Aliança Catalana, Aliança Catalana, Aliança Catalana...", i jo ja m'he vingut amunt. He aixecat el braç dret i molta gent m'ha seguit. Els apoderats dels altres partits no corejaven "Aliança Catalana", però sí que aplaudien. Els policies nacionals al principi intentaven calmar la situació, però al final s'han acabat units als càntics i a les ovacions. Tot el puto col·legi electoral aclamava a Aliança Catalana. Al final s'ha liat, les apoderades del PP i d'Aliança Catalana s'han començat a tirar aigua per sobre perquè els quedi marcat tot, i em van explicar que un parell de grups de persones s'han vingut amunt i s'han organitzat per anar a pegar a menes, però jo allà ja no hi era. Al final m'he anat a casa content. Resum: no he anat a votar a Aliança Catalana i el que he vist al col·legi electoral em fa pensar que és possible que Aliança Catalana tregui majoria absoluta. |
13-may-2024 06:31
|
El sentimiento de culpabilidad de ser un blanco privilegiado pixacolònies, forma parte del folklore catalán. Hasta cuando se puede tensar la cuerda? ni idea.. También contar que hay personas que lo único que les llena sus vidas, es ver el mundo arder. Bueno y que ayer iban legiones de pakistaníes a votar en masa (eso en mi colegio electoral) y estos tienen 2/3 hijos de media (el reemplazo). En algo coinciden pp, vox, psc, erc, podem, cup. En cargarse el modelo de familia catalana, la cohesión social y la lengua. Gaudir-ho. |
[/IMG]
He vuelto