Nueva Gema con mucho potencial que paga ADA u otras cryptos por el volumen que tenga!

penzoil
ForoCoches: Miembro
Reducción en los gastos de compra/venta.
Copiado del telegram.

Hey all, so i just did an complete Redo of our Fees. Buying Fees are now down to 8% instead of 15%, so it's nearly halfed.
Selling Fees went from 30% to 24%
Furthermore we enabled Auto-Buyback, which will do some buybacks, when it collected Fees and will send them to the Burn Address. So our Total Supply will decrease over Time, which results in higher Values for the Tokens left.
Please note, we might do some adjustments to the Auto-Buyback Feature over the Day, to get optimal Settings. Fee will stay the same, it might just be some adjustments to the other Settings.
We deactivated Auto-LP for now, as our Liq compared to the Mcap is quite good

So now we have the following Fee Structure:
Buys 8%:
4% Rewards
2% Auto-Buyback
2% Marketing

Sells 24%:
12% Rewards
6% Auto-Buyback
6% Marketing

Max Wallet increased to:
22 000 Tokens
Max Transaction:
10 000 Tokens
MontaIban96
llevo en el 5 dias y no he recibido una misera recompensa.
penzoil
Cita de MontaIban96
Pasa a varios. Puedes hacer una pequeña venta, pero yo esperaria porque pagarás fees. De todas formas cuando vendas te saldran todas de golpe.
PerubianPixita
*AutoBan Spam/Flood/Troll*
Yo también entre hace un par de días, pudieron hacer rug y no lo hicieron además los devs ya han llevado otra moneda y han demostrado ser de confianza.

Hostia que si escribo un comentario positivo soy una cuenta comprada, cómo me auto reporto?
Andromeda16
Cita de MontaIban96
vaya, yo llevo menos que tu y si q me han dado ADAs
kretinaceo
A mi sí me han dado ADAS pero el volumen es el que es.
← A Criptomonedas