[CHOLLO] 10$ gratis en Bitcoin si eres universitario
16-may-2014 10:50
Con la ULe no lo dan o lo que decís...fin de promoción ![]() Shurviado desde Entalk |
16-may-2014 10:53
Pillo sitio. Recuerdo que habia una universidad con .edu que habia forma de registrar mail ![]() Espero que aun se pueda |
16-may-2014 11:03
|
me ha llegado el correo de confirmar el email pero no se me añadieron las bitcoins en la cuenta aun cuenta de la USC (@rai.usc.es) |
16-may-2014 11:09
|
importante: acabo de contactar con el chat de support y me han dicho esto: →Hello Jacques: Hi, this is Jacques from Coinbase support, how can I help? Jacques: Did you purchase BTC? →It was a promo, it doesnt works again? Jacques: Did you sign up using a .edu email? →i have USC email, from www.usc.es university →@rai.usc.es Jacques: Sorry about this, it seems we've been having a few issues on the rollout. Those are all being manually reviewed, just send an email to [email protected] and they'll get you taken care of. A los que no os haya llegado en teoría si enviais un email ahí deberían abonaros los 10$ |
16-may-2014 11:20
|
importante:
acabo de contactar con el chat de support y me han dicho esto: →Hello Jacques: Hi, this is Jacques from Coinbase support, how can I help? Jacques: Did you purchase BTC? →It was a promo, it doesnt works again? Jacques: Did you sign up using a .edu email? →i have USC email, from www.usc.es university →@rai.usc.es Jacques: Sorry about this, it seems we've been having a few issues on the rollout. Those are all being manually reviewed, just send an email to [email protected] and they'll get you taken care of. A los que no os haya llegado en teoría si enviais un email ahí deberían abonaros los 10$ alla que voy
|
16-may-2014 11:26
|
importante:
acabo de contactar con el chat de support y me han dicho esto: →Hello Jacques: Hi, this is Jacques from Coinbase support, how can I help? Jacques: Did you purchase BTC? →It was a promo, it doesnt works again? Jacques: Did you sign up using a .edu email? →i have USC email, from www.usc.es university →@rai.usc.es Jacques: Sorry about this, it seems we've been having a few issues on the rollout. Those are all being manually reviewed, just send an email to [email protected] and they'll get you taken care of. A los que no os haya llegado en teoría si enviais un email ahí deberían abonaros los 10$ |
16-may-2014 12:02
|
Quien ha conseguido dos o mas recompensas? Yo dos La verdad me alegro de recibirlos cuando esta mas bajo los bitcoins Joder me siento un asqueroso capitalista |
16-may-2014 12:24
| Hace unos días a la universidad de Berkeley la bloquearon temporalmente porque recibieron muchas solicitudes de golpe. Es probable que a los que estáis teniendo problemas y vuestra universidad está en la lista de las aceptadas sea por algo parecido. En ese caso creo que revisan manualmente las solicitudes para ver que no haya nada raro, pero no lo sé seguro. |
16-may-2014 13:35
|
Me acaban de responder Hi there! The good news is this promotion has been REALLY popular, which is awesome. The bad news is it's so popular that it's gotten us a bit backed up on actually issuing the credits. If your e-mail address is eligible, you should see your credit come through in the next 3-5 business days as we work through the backlog. That said, from some universities we've seen instances of people trying to abuse or "game" the system, and those institutions have unfortunately been disqualified. It would be great to be able to tell you which schools those are, but we don't want the abusers to know we're onto them. So for now, I'd say your best bet is to wait until this upcoming Monday afternoon to see if a credit arrives, and if not to let me know so that we can see what the trouble is. I'm sorry about that -- I know that's not a great answer, and hate asking anyone to wait!
Just for future reference, here's Coinbase's blog post about the promotion: http://blog.coinbase.com/post/85758038492 (P.S. In trying to answer everyone's questions as quickly as possible it's entirely possible that I might have missed something you wrote. So if you have other questions or concerns, just holler!) Robin Customer Ops Coinbase |
16-may-2014 16:21
| Gracias a loa que os habeis estando creando cuentas. Ahora los universitarios de verdad nos quedamos sin. |
16-may-2014 16:45
|
Además, si leyeras el email sabrías que lo que dices es falso, puedes reclamar el dinero si quieres |
17-may-2014 17:29
No había leido en paginas anteriores ![]() Mandando el ail de 3 a 5 días hábiles deben llegar. Esperemos.... |
18-may-2014 11:55
| Yo lo he hecho 3 veces, 1 con @californiacolleges.edu, otra con @uma.es y otra con @alu.uma.es... Nada xD |
18-may-2014 18:53
| He hablado en el chat de coinbase y me han dicho que en 3-5 días enviarán (o no, depende de si la dirección de correo es válida) el dinero |
22-may-2014 00:26
|
Funciona Universidad Complutense de Madrid Universidad de Alcalá (?) Universidad de Málaga Universidad de Murcia Universidad de Salamanca Universidad de Valencia No funciona ESADE Universidad Autónoma de Barcelona Universidad Autónoma de Madrid Universidad Carlos III de Madrid Universidad de Alicante Universidad de Barcelona Universidad de Castilla-La Mancha Universidad de Córdoba Universidad de Extremadura Universidad de Granada Universidad de Huelva Universidad de La Coruña Universidad de León Universidad de Oviedo Universidad de Sevilla (?) Universidad de Valladolid Universidad de Vigo Universidad del País Vasco Universidad Miguel Hernández de Elche Universidad Minuto de Dios Universidad Politécnica de Cataluña (?) Universidad Politécnica de Madrid Universidad Politécnica de Valencia Universidad Rey Juan Carlos Universidad Rovira i Virgili de Tarragona Universidad Tecnológica de Pereira Universitat Pompeu Fabra |
22-may-2014 10:23
|
Desde Coinbase puedes transferirlos a algún exchange (BTC-e, Bitstamp, etc.) y convertirlos a euros/dólares. También puedes venderlos mediante localbitcoins directamente a alguna persona o ir a alguna tienda y comprar algo que te interese con ellos. |
23-may-2014 02:31
| Con la universidad de Extremadura (alumnos.unex.es) me ha dejado crear cuenta. Pero sigo esperando lo coins |

alla que voy