Comando Pantumaker vol XXXIII. "Per Sant Jordi, una rosa i un llibre" Edition

Tema Cerrado
Destraler
JubilCAT
ter Stegen
*AutoBan Spam/Flood/Troll*
Cita de Destraler
24 hores després encara no se sap amb claredat qui era la dona que va agredir en Pera?
La boja dels café amb llet la vaig veure per últim cop el dissabte, i en una setmana és ben fàcil veure 3 o 4 cops, es passeja per davant del bar "Vermouth" i "Plaça Vella".

Sempre van junts amb el "Barbes", aquest demana un cigarro sempre i l'altre demana diners pel café amb llet.

Són 2 yonkis de més de 60 anys cadascú, la transició els va fer així.
Destraler
JubilCAT
Cita de Henry Karl
Tu potser no ho saps, pero els espanyolistes ja l'han catalogat d'independentista, votant de CiU i que ha agredit al Pere Navarro per raons del proces sobiranista
Però aixó és molt positiu: si equivoquen el tret, el ridícul està assegurat. De nou.
Destraler
JubilCAT
Cita de ter Stegen
La boja dels café amb llet la vaig veure per últim cop el dissabte, i en una setmana és ben fàcil veure 3 o 4 cops, es passeja per davant del bar "Vermouth" i "Plaça Vella".

Sempre van junts amb el "Barbes", aquest demana un cigarro sempre i l'altre demana diners pel café amb llet.

Són 2 yonkis de més de 60 anys cadascú, la transició els va fer així.
Sí però m'estranya que per molt que s'apunti a aquesta senyora desde ahir, encara no sigui oficial la seva autoria.
Clio_sport_team
Kde domov muj?
Cita de TodosPatos
Putu valencià de merda.
Te busco una pegatina que le hacían poner en el bar de mi tio abuelo que dice "prohibido ladrar o hablar en valenciano" y me vuelves a decir que España es una niña buena y nunca ha prohibido nada? Porque si la quieres te la busco.
Destraler
JubilCAT
Quanta gent deu haver dimitit, veient la magnitud del dispendi?

SantMagi
Taliban Tarraconense
Cada dia tropencio, es mas tropencio
Destraler
JubilCAT
Cita de Clio_sport_team
Te busco una pegatina que le hacían poner en el bar de mi tio abuelo que dice "prohibido ladrar o hablar en valenciano" y me vuelves a decir que España es una niña buena y nunca ha prohibido nada? Porque si la quieres te la busco.
És el negacionisme més condemnat al fracàs: aquell que té tota la hemeroteca en contra.
Blaidd R
Cita de Deliciosus
Home, això es evident. O els francesos mateix. Els espanyols van copiar el model administratiu francés, i van intentar reprimir les altres nacions i cultures igual que ells. Però clar, França era un país potent, del qual et podies sentir orgullós, amb un sistema educatiu que disposava d' ifinitat de recursos i que arribaba a tots els racons. Espanya era un país de merda, sumit en una crisis social, económica i de tota mena, i amb una educació penosa.

El Tropenci es un cas perdut, fruit del sistema educatiu del que parlo i dels guetos marginals que rodejen Barcelona com és l' Hospitalet. Els tropensis de Catalunya son un altre símptoma del fracás de Catalunya i d'Espanya.
Però ni tan sols així. Per molt que frança sigui un país del primer món, jo el que vull és la meva cultura.

Cita de Destraler
Quanta gent deu haver dimitit, veient la magnitud del dispendi?

Per què estan tapiant el tunel?
Destraler
JubilCAT
És tot candor:

TodosPatos
Cita de Clio_sport_team
Me estás hablando de una puta dictadura

Cita de SantMagi
Cada dia tropencio, es mas tropencio

Manteneos lloricas.
Destraler
JubilCAT
Cita de Blaidd R
Però ni tan sols així. Per molt que frança sigui un país del primer món, jo el que vull és la meva cultura.

No hi he volgut ni aprofundir per no emprenyar-me: tunel AVE a Andalusía que ha costat no sé si 750 milions d'euros i al no haver caler per acabar-lo, es tapia i aquí no ha passat res.
Henry Karl
TC, contigo empezó todo
Cita de Destraler
És tot candor:

Bé, les xifres de fracàs escolar espanyol s'han de reflexar en algun lloc no creus?
Henry Karl
TC, contigo empezó todo
Cita de Destraler
No hi he volgut ni aprofundir per no emprenyar-me: tunel AVE a Andalusía que ha costat no sé si 750 milions d'euros i al no haver caler per acabar-lo, es tapia i aquí no ha passat res.
TodosPatos
Cita de Destraler
És tot candor:

A mi m'afecten el 2,3,4 i 5.
Clio_sport_team
Kde domov muj?
Cita de TodosPatos
Me estás hablando de una puta dictadura

Manteneos lloricas.
La dictadura no era España?
Blaidd R
Cita de Destraler
És tot candor:

Hi ha nivells d'odi que arriben a despertar fins i tot una sensació de llàstima.
"Mereceis ver morir a vuestras familias lenta y dolorosamente mataros".
Es veu que la sintaxi no és el fort del noi, però l'important és el missatge.
És a dir, com és possible que una persona desitgi la mort "lenta y dolorosa" de famílies només per pensar que el seu país pot ser independent?

Vull dir, entenc que algun refugiat o víctima d'una guerra que hagi perdut a la seva família, l'hagin fet fora de casa, etc. pugui pensar això. Però com pot un èsser huma al que ningú li ha fet res arribar a pensar tal cosa? Aquestes preguntes mai me les he pogut respondre.

Cita de Henry Karl
Bé, les xifres de fracàs escolar espanyol s'han de reflexar en algun lloc no creus?
Per molt patètic que siguis, no pot ser només això.
Deliciosus
ForoCoches: Ciudadano
Cita de Blaidd R

I jo, actualment. Pero en altres époques abans de l aparició del romanticisme tot això no es valorava. Amb la qual cosa França va aconseguir allò que Espanya va intentar i fracassar per ser un pais de tercera i sense recursos.
Destraler
JubilCAT
Cita de TodosPatos
A mi m'afecten el 2,3,4 i 5.
Se't veu afectat.
TodosPatos
Cita de Clio_sport_team
La dictadura no era España?
La dictadura era Paquito y su elenco de hijos de puta, que controlaron a su antojo España. No me seas...
Destraler
JubilCAT
Cita de Blaidd R
Hi ha nivells d'odi que arriben a despertar fins i tot una sensació de llàstima.
"Mereceis ver morir a vuestras familias lenta y dolorosamente mataros".
Es veu que la sintaxi no és el fort del noi, però l'important és el missatge.
És a dir, com és possible que una persona desitgi la mort "lenta y dolorosa" de famílies només per pensar que el seu país pot ser independent?

Vull dir, entenc que algun refugiat o víctima d'una guerra que hagi perdut a la seva família, l'hagin fet fora de casa, etc. pugui pensar això. Però com pot un èsser huma al que ningú li ha fet res arribar a pensar tal cosa? Aquestes preguntes mai me les he pogut respondre.

Per molt patètic que siguis, no pot ser només això.
La meva opinió bascula entre treure-li importància pensant que són gent normaleta que s'escalfa davant el teclat sabent-se impune i anònima

o

la de pensar que el nacionalisme espanyol més radical té una base racial i dèspota, que no suporta ni pot pair més desfetes territorials i s'esbrava desbarrant.

En qualsevol cas, afortunadament, almenys fins ara, tota aquesta violència verbal no té cap mena de repercussió real i de fet ja forma com a part del tauler de joc. És tant desagradable com inofensiva, aquesta gent.
Deliciosus
No sé per que discutiu amb algú de vint o vint i pico que encara cursa batxillerat.

I a sobre el deu suspendre, ja que es deu pensar que el català només es va reprimir mbb el franquisme.Un franquisme que evidentment no tenia el suport de ningú a Espanya.
Blaidd R
Cita de Destraler
La meva opinió bascula entre treure-li importància pensant que són gent normaleta que s'escalfa davant el teclat sabent-se impune i anònima

o

la de pensar que el nacionalisme espanyol més radical té una base racial i dèspota, que no suporta ni pot pair més desfetes territorials i s'esbrava desbarrant.

En qualsevol cas, afortunadament, almenys fins ara, tota aquesta violència verbal no té cap mena de repercussió real i de fet ja forma com a part del tauler de joc. És tant desagradable com inofensiva, aquesta gent.
La gent normaleta quan s'escalfa no diu això.
La gent normaleta, s'escalfa quan li toquen els collons i diu "ets un fill de puta" o "ves-te'n a la merda".
La gent normaleta no s'enfada amb milions de persones que no li han fet res i els hi desitja la pitjor de les morts.
TodosPatos
Cita de Deliciosus
No sé per que discutiu amb algú de vint o vint i pico que encara cursa batxillerat.

I a sobre el deu suspendre, ja que es deu pensar que el català només es va reprimir mbb el franquisme.Un franquisme que evidentment no tenia el suport de ningú a Espanya.
Se llama ser humilde y no despreciar a nadie por sus conocimientos. Ya expliqué una vez mi cronología académica, saca tus propias conclusiones si quieres, me la pelan.
Destraler
JubilCAT
Kalindor
ForoCoches: Miembro
aqui es pot parlar catala amb llibertat?
BaileyJay
Dreams Come True
Bona nit tumakers y no tumakers.
Henry Karl
TC, contigo empezó todo
Cita de Kalindor
aqui es pot parlar catala amb llibertat?
Endavant, tot i que tenim algun espanyolista corrent per aquí
Deliciosus
Cita de TodosPatos
Se llama ser humilde y no despreciar a nadie por sus conocimientos. Ya expliqué una vez mi cronología académica, saca tus propias conclusiones si quieres, me la pelan.

Si et sembla no tinc res millor a fer que seguir les teves histories académiques. Les conclusions les trec en base del que postejes.
Destraler
JubilCAT
Cita de Blaidd R
La gent normaleta quan s'escalfa no diu això.
La gent normaleta, s'escalfa quan li toquen els collons i diu "ets un fill de puta" o "ves-te'n a la merda".
La gent normaleta no s'enfada amb milions de persones que no li han fet res i els hi desitja la pitjor de les morts.
No ho sé, Blaidd, suposo que en part és com si no em vulgués creure el que llegeixo, moltes vegades.
← A General