Comando Pantumaker vol XXXIII. "Per Sant Jordi, una rosa i un llibre" Edition

Tema Cerrado
relevista
tripulante de la Arcadia
Cita de Destraler
Que colectivo o colectivos responden a este calificativo?
A los nous catalans
ilergeta
ForoCoches: Miembro
Cita de Destraler
Són lladregots honrats sans.

El que s'omplia la boca intentant desmuntar "l'Espanya ens roba" i resulta que era ell el lladregot. Pressumptament.

http://politica.e-noticies.cat/ciuta...cio-84794.html

Ciutadans donava lliçons contra la corrupció

El fins ara diputat de Ciutadans, Jordi Cañas, va presumir en una roda de premsa el 23 maig del 2011 que "els nostres principis de regeneració democràtica i ètica en la gestió de les administracions són vigents, tenen molt recorregut per davant, molt futur".

Cañas va afirmar llavors que treballaven "per fer arribar el missatge de regeneració democràtica, per portar el principi de realitat a la política. Perquè creiem en els principis i l'ètica, perquè lluitem contra la corrupció en les institucions, perquè lluitem contra la partitocràcia, perquè som un partit honest i humil".
------------------------------------------------------------------------------------------------------
Aixó si, fins que no es digui el contrari es innocent.
TodosPatos
*AutoBan Spam/Flood/Troll*
Cita de Vossler
Però saps que vol dir imputat?

No és la seva empresa la que va cometre frau.
No pierdas el tiempo, es bilis contra C's, una de las bilis más agrias que existen.
TodosPatos
9/11/2014 -> SI/SI, Pantumaker 9, el mateix dia que assolirem la llibertat!

Lo lleva claro jaja. Mantente ingenuo.
relevista
tripulante de la Arcadia
Cita de TodosPatos
No pierdas el tiempo, es bilis contra C's, una de las bilis más agrias que existen.

Doy fe
Blaidd R
Cita de Vossler
Però saps que vol dir imputat?

No és la seva empresa la que va cometre frau.
Espera, espera, com era allò?

Antes:
A: Muajaja <inserte aquí nombre de político de la otra cuerda random> tiene cien mil millones de millones de millones en suiza, puto ladrón!!
B: Pero tiene abierto algún proceos, está imputado en algo?
A: No, pero es un ladrón, un corrupto, un asesino!

Después:
B: Joder, parece que hay ladronzuelos en el parlamento, han imputado a jordi de cañas.
A: Jordi cañas, qué tio tan integro, es que joder, cómo mola! Joder, un hombre de los pies a la cabeza!ç
B: Pero... está imputado por un delito de fraude fiscal
A: Pero sabes lo qué quiere decir imputado? Eh, eh? Presunción de inocencia, joder, qué tio tan íntegro el cañas!
relevista
tripulante de la Arcadia
Cita de Blaidd R

Antes:
A: Muajaja <inserte aquí nombre de político de la otra cuerda random> tiene cien mil millones de millones de millones en suiza, puto ladrón!!

Después:
B: Joder, parece que hay ladronzuelos en el parlamento, han imputado a jordi de cañas.
A: Jordi cañas, qué tio tan integro, es que joder, cómo mola! Joder, un hombre de los pies a la cabeza!ç
A: Pero sabes lo qué quiere decir imputado? Eh, eh? Presunción de inocencia, joder, qué tio tan íntegro el cañas!
Si quieres hablamos de lo que tu líder ha robado demostrado juicios pendientes imputaciones y demás daría para un rato
Stanislav
☭ Советский солдат ☭
Cita de Blaidd R

Antes:

Después:
Ja saps com funciona això: defensa als teus a mort, i acusa als altres com si no hi hagués demà. En contra meu o els meus, amb les regles a la mà; contra tu i els teus, no hi ha regles que valguin.
Destraler
JubilCAT
Cita de relevista
Si quieres hablamos de lo que tu líder ha robado demostrado juicios pendientes imputaciones y demás daría para un rato
És com llegir el que escriu el meu nebodet, tot junt i atropellat, sense dominar encara la construcció gramatical més elemental.
Blaidd R
Cita de Stanislav
Ja saps com funciona això: defensa als teus a mort, i acusa als altres com si no hi hagués demà. En contra meu o els meus, amb les regles a la mà; contra tu i els teus, no hi ha regles que valguin.
Ei, que probablement mig parlament estigui ple de lladres i fills de puta (de tots els partits i sobretot de CiU), però és que amb aquesta hipocresia tan trista no puc.

Cita de Destraler
És com llegir el que escriu el meu nebodet, tot junt i atropellat, sense dominar encara la construcció gramatical més elemental.
Per què t'hi esforçes? Si una persona no té l'enteniment suficient com per a construir oracions simples, penses que podrà debatre quelcom?
Destraler
JubilCAT
Sembla que ha caigut l'indecent que feia broma amb la mort d'en Tito.
L'havia conegut avui a raó de l'escàndol vergonyant que ha protagonitzat. Altres es veu que porten anys patint-lo a FC.
Destraler
JubilCAT
Cita de Blaidd R
Ei, que probablement mig parlament estigui ple de lladres i fills de puta (de tots els partits i sobretot de CiU), però és que amb aquesta hipocresia tan trista no puc.

Per què t'hi esforçes? Si una persona no té l'enteniment suficient com per a construir oracions simples, penses que podrà debatre quelcom?
Per evitar-los la temptació de pensar que ens deixen sense paraules. Són capaços de pensar que no responem per la incontrovertibilitat del seu argumentari.
Stanislav
☭ Советский солдат ☭
Cita de Blaidd R
Per això ho dic, que quan és dels seus has de complir les regles, "imputat", com si no fos prou greu. Ara bé, quan detenen un xavalet en una mani... no hi ha regles que valguin, es un violent terrorista etarra..., tot i que el deixin lliure sense càrrecs.
TodosPatos
Cita de Blaidd R

Sou uns pesats amb la paraula quelcom. Fot nosa veure-la sempre, com si us donés un extra de catalanitat.
Blaidd R
Cita de Destraler
Per evitar-los la temptació de pensar que ens deixen sense paraules. Són capaços de pensar que no responem per la incontrovertibilitat del seu argumentari.
Però si a mi m'encanta això. És el millor de tot quan al cap d'una estona se'n van dient "bueno, ya veo que te he owneado y te he dejado sin palabras".

Cita de Stanislav
Per això ho dic, que quan és dels seus has de complir les regles, "imputat", com si no fos prou greu. Ara bé, quan detenen un xavalet en una mani... no hi ha regles que valguin, es un violent terrorista etarra..., tot i que el deixin lliure sense càrrecs.
I el cas que dius és encara més escandalós, però aquí ja no seria el paper d'espanyolista, sino el típic imbècil pseudodretós.
Encara que, pensant-ho millor, tampoc és que hi hagin gaires diferències entre uns i els altres.
Destraler
JubilCAT
Cita de Blaidd R
Però si a mi m'encanta això. És el millor de tot quan al cap d'una estona se'n van dient "bueno, ya veo que te he owneado y te he dejado sin palabras".
Cabronàs!
Destraler
JubilCAT
Cita de TodosPatos
Sou uns pesats amb la paraula quelcom. Fot nosa veure-la sempre, com si us donés un extra de catalanitat.
A mi em resulta quelcom interessant, fer servir la paraula "quelcom" en els contextos més diversos.

TodosPatos
Cita de Destraler
A mi em resulta quelcom interessant, fer servir la paraula "quelcom" en els contextos més diversos.

Doncs a mi em resulta descontextualitzada en un foro com aquest. Grinyola una mica.
Destraler
JubilCAT
Cita de TodosPatos
Doncs a mi em resulta descontextualitzada, en un foro com aquest.
Com el definiries? I per què en funció de com tú interpretes aquest fòrum hauria jo de trair el meu idioma?
TodosPatos
Cita de Destraler
Com el definiries? I per què en funció de com tú interpretes aquest fòrum hauria jo de trair el meu idioma?
Mantente lingüista.
Destraler
JubilCAT
Cita de TodosPatos
Mantente lingüista.
Prefereixo considerar-me un català que estima la seva llengua i procura respectar-la i dignificar-la, pesi a qui pesi.
TodosPatos
Cita de Destraler
Prefereixo considerar-me un català que estima la seva llengua i procura respectar-la i dignificar-la, pesi a qui pesi.
Ammmm
TodosPatos
Cita de Blackbird_
Pues yo no he visto eso, al menos entre los que sé que le hemos votado.

Yo, personalmente, opino igual para todos, pero diferenciando los casos. No es lo mismo CORRUPCIÓN (o lo que entiendo yo; dinero público utilizando tu posición como político), dar contratos a cambio de supuestos regalos, concesiones, bla, que un delito como este, que seria colaborar con una empresa que ha podido cometider fraude. Y como con esto, tampoco seria lo mismo conducir borracho, que matar a alguien, o etc.

Pero al final todo se reduce a que esa persona que está en el Parlament ha de ser LIMPIA, no ha de tener un historial asi ni ha de tener la tentación de realizarlo en el presente o en el futuro. Por tanto, Cañas, cuando finalmente se dictamine su papel en ese fraude.

Ahi da igual que sea Cañas o que sea Pepito.

De todas formas, en lo de Suiza, si no sigue los procedimientos legales da igual también que sea un empresario o un cargo público, aunque evidentemente el cargo público tiene más responsabilidades y ha de dar una imagen.

Vamos, que eso, que si tiene que pringar que pringue y lejos del Parlament, y si no tiene que ver con el tema pues que vuelva y au, como pasó con el de CiU. Y evidentemente, si le llaman, es que algo ha hecho.

Y gora barsalona

xq xq no owneo como blasbir xq

Enséñame las artes.
relevista
tripulante de la Arcadia
Cita de Blackbird_

Yo, personalmente, opino igual para todos, pero diferenciando los casos. No es lo mismo CORRUPCIÓN (o lo que entiendo yo; dinero público utilizando tu posición como político), dar contratos a cambio de supuestos regalos, concesiones, bla, que un delito como este, que seria colaborar con una empresa que ha podido cometider fraude. Y como con esto, tampoco seria lo mismo conducir borracho, que matar a alguien, o etc.

Pero al final todo se reduce a que esa persona que está en el Parlament ha de ser LIMPIA, no ha de tener un historial asi ni ha de tener la tentación de realizarlo en el presente o en el futuro. Por tanto, Cañas, cuando finalmente se dictamine su papel en ese fraude.

De todas formas, en lo de Suiza, si no sigue los procedimientos legales da igual también que sea un empresario o un cargo público, aunque evidentemente el cargo público tiene más responsabilidades y ha de dar una imagen.

Vamos, que eso, que si tiene que pringar que pringue y lejos del Parlament, y si no tiene que ver con el tema pues que vuelva y au, como pasó con el de CiU. Y evidentemente, si le llaman, es que algo ha hecho.

Y gora barsalona
Mis dies
Blaidd R
Cita de Blackbird_

Y gora barsalona
Claro que no lo has visto. Porque no quieres.
No digo que tú lo hagas, de ti no lo he visto, pero sí de muchos otros.
Corruptos los hay de muchos partidos. Y con una estructura de partido tradicional y antidemocrática como siguen PP, PSOE, CIU, ERC, UPYD... , los seguirá habiendo para siempre.
No es el hecho de que un partido sea más "españolista" o más "catalanista" lo que determine la cantidad de corruptos y mangantes que hay dentro como algunos de un lado y algunos del otro quieren hacer creer. Es la misma estructura interna del partido la que propicia eso.

(fíjate por cierto que ya tienes a tus monos palmeros aplaudiendo religiosamente, esos mismos de los que dices que no has visto tal hipocresía)
Blaidd R
Cita de Destraler
Fixa't en el que et deia just fa uns quants comentaris sobre el raonament d'aquests individus:

Cita de TodosPatos

xq xq no owneo como blasbir xq

Enséñame las artes.
Clio_sport_team
Kde domov muj?
Cita de Blaidd R
Fixa't en el que et deia just fa uns quants comentaris sobre el raonament d'aquests individus:
stic avorrit
TodosPatos
Cita de Blaidd R
Claro que no lo has visto. Porque no quieres.
No digo que tú lo hagas, de ti no lo he visto, pero sí de muchos otros.
Corruptos los hay de muchos partidos. Y con una estructura de partido tradicional y antidemocrática como siguen PP, PSOE, CIU, ERC, UPYD... , los seguirá habiendo para siempre.
No es el hecho de que un partido sea más "españolista" o más "catalanista" lo que determine la cantidad de corruptos y mangantes que hay dentro como algunos de un lado y algunos del otro quieren hacer creer. Es la misma estructura interna del partido la que propicia eso.

(fíjate por cierto que ya tienes a tus monos palmeros aplaudiendo religiosamente, esos mismos de los que dices que no has visto tal hipocresía)
Acéptalo muchacho, os habéis cebado con Cañas por ser de la oposición más real, más potente y la única que puede poner en jaque al entramado nasiunalista y la ingeniería social y directrices surgidas desde el Parlament. Es Cañas el único que se atreve, y sí, digo se atreve, porqué hay gente que tiene miedo de hablar, pudor, etc, el único que se atreve a sacar la mierda del nasiunalisma más casposo, mirando a los ojos a todos y cada uno de los Parlamentarios, como se suele decir coloquialmente: te lo digo en la cara.

Yo nunca he defendido a Cañas por este asunto, detesto la corrupción, pero como bien ha dicho Blasbir, si nos ponemos así saquemos la vara de medir y comparemos...
Destraler
JubilCAT
A veure si em saps dir, Clio, del mapa que poses, com es diuen les divisions que aquí coneixem com provincials als diferents estats?
TodosPatos
Cita de Clio_sport_team
stic avorrit
No entiendo este puto mapa. ¿De qué se trata?
← A General