Comando Pantumaker vol XXXIII. "Per Sant Jordi, una rosa i un llibre" Edition

Tema Cerrado
Shurkakapo
El loro de forocoches.
Cita de cosmopolitanguy
Bla bla bla bla bla bla bla bla bla ...sou uns mononeuronals
No deciaz ke tenia 2 neuronas ceñor?
Destraler
JubilCAT
Cita de cosmopolitanguy
Bla bla bla bla bla bla bla bla bla ...sou uns mononeuronals
T'explicaré perquè ets patètic en extrem.

Obrir un fil a FC suplicant el multipage, amb l'enquesta:

I que de les 7 úniques respostes del fil, 4 siguin teves és penós no. Pitjor.
Shurkakapo
El loro de forocoches.
Cita de cosmopolitanguy
i el que et queda...

Victoria es con V, no te lo contaron los de la ANC todavía
I hezto ceñor, como se hescrive?

Cita de cosmopolitanguy
Me escupes en la boca?? jajajaj......ten cuidado no babes el teclado intentando soltar un gapo, que el par de neuronas esas indepes las tendrás saturadas de tanto pensar en los mundos de Yupi...i mentrestant passa el temps i aquí seguim payu, en la nostra ESPAÑA!

ahh i estic bastant prop de tu, en Gava per més detalls
Venga, ya me he reído suficiente de ti por hoy, ya que entras a insultar, por lo menos paso un rato bueno contigo. A ignorados y a otro tema.
Destraler
JubilCAT
Són cosmopolites sans. O aixó els sembla pel fet de ser merengons d'ultradreta a Gavà.
Shurkakapo
El loro de forocoches.
Cita de Destraler
Són cosmopolites sans. O aixó els sembla pel fet de ser merengons d'ultradreta a Gavà.

Lo tiene todo.
Destraler
JubilCAT
Cita de cosmopolitanguy
Forumcotxes jajajajaj...no será por hilos multipeich poniendo a los indepes donde os mereceis...puedes buscar 100 en un momento
Ja t'he exposat en que va quedar el teu intent patètic de multipage.
I per descomptat, el lloc que ens mereixem els independentistes, no és el que els ressentits voldrieu que fos, per suposat.
Destraler
JubilCAT
Cita de cosmopolitanguy
UHHHH el demoni...quina por!!! merengue y de Gava...i de dretes

Aunque eso de la derecha te lo sacas de la manga, no seas tan prejuicioso hombre, aunque bueno...a un indepe tampoco se le puede pedir que piense y analice demasiado, es contradictorio y contraproducente...a ver si va a quedar como el Junquerillas avizcado de discurrir...
Cap ni una.

ter Stegen
*AutoBan Spam/Flood/Troll*
Cita de cosmopolitanguy
Me escupes en la boca?? jajajaj......ten cuidado no babes el teclado intentando soltar un gapo, que el par de neuronas esas indepes las tendrás saturadas de tanto pensar en los mundos de Yupi...i mentrestant passa el temps i aquí seguim payu, en la nostra ESPAÑA!

ahh i estic bastant prop de tu, en Gava per més detalls
En Gavà era un drac màgic?

Aprèn a parlar, pallasso.
BaileyJay
Dreams Come True
No se respira buen ambiente en estos últimos post.
Destraler
JubilCAT
Cita de BaileyJay
No se respira buen ambiente en estos últimos post.
Independentisme no és bonisme. Ni amiguisme.

És defensar les teves conviccions peti qui peti i si algú no li agraden, que sigui el seu problema, però sobretot, és no deixar-se trepitjar mai més. I menys pels de sempre.
Blaidd R

He lives in a house, a very big house, in the country
BaileyJay
Dreams Come True
Cita de Destraler

És defensar les teves conviccions peti qui peti i si algú no li agraden, que sigui el seu problema, però sobretot, és no deixar-se trepitjar mai més. I menys pels de sempre.
Jo ja dir que no soc partidaria del independentisme pero si del referendum.
Jo t'entenc que no deixar-se trepitjar es important pero buscar altres vies es lo mes important.

Perdon si escribo mal, me ayudo a veces con google.
Shurkakapo
El loro de forocoches.
Cita de Destraler

Has parlat molt be.
Blaidd R
Cita de Destraler

BaileyJay
Dreams Come True
Cita de cosmopolitanguy
Por tu salud mental no te juntes con esta basura...estás a tiempo de evitarte futuros brotes paranoides como los de la mayoría de estos xenófobos acomplejados

Cuando ni eres ni fuiste nada y te cuentan milongas y fábulas de principes y dragones, la frustración de ver la puta mierda que eres en realidad jode...por eso están tan amargados.

Som i serem espanyols.
No soy catalana, como ya escribí en mis otros post me siento primero gallega y luego española , por este orden.
Aunque no sea catalana en parte los entiendo por eso no veo problema que haya un referendum y si no la hay buscar otras vias.
Lo que me molesta del PP es que no busca otras vias.
Destraler
JubilCAT
Cita de cosmopolitanguy
Por tu salud mental no te juntes con esta basura...estás a tiempo de evitarte futuros brotes paranoides como los de la mayoría de estos xenófobos acomplejados

Cuando ni eres ni fuiste nada y te cuentan milongas y fábulas de principes y dragones, la frustración de ver la puta mierda que eres en realidad jode...por eso están tan amargados.

Som i serem espanyols.
Que si no ho captes a bones sempre queda l'altra opció, eh.

- REPORTE ENVIADO POR: Destraler
-
MENSAJE #161523403 | USUARIO: cosmopolitanguy
Shurcoco
Cuota pagada
Avui per tv3 feien un debat am el Mas i molts periodistes de renom, nomes l'he vist uns 10 min i nomes he sentit parla al Sala Martin dient de que si Catalunya s'independitza Espanya li passa lu mateix que a grècia o pitjor no es que ho hagui descovert avui pero avui me he adonat de lu important que som per Espanya ja que si no hi siguessim Espanya s'hauria anat a la merda fa molt de temps. Bueno algu me pot resumir una mica que han dit despres de que el Mas marxes que aleshores he anat a fer un treball i no m'he enterat
Blaidd R
Cita de Henry Karl
Número per aquí
Ah, merda, no me'n recordava que sóc jo qui ha obert el volum.
Tens el 132. I ya que estamos, em retorno el número a mi mateix.

Cita de Destraler
Que si no ho captes a bones sempre queda l'altra opció, eh.

- REPORTE ENVIADO POR: Destraler
-
MENSAJE #161523403 | USUARIO: cosmopolitanguy
Però per què li foteu cas en aquest tarat?

Cita de Shurcoco
Avui per tv3 feien un debat am el Mas i molts periodistes de renom, nomes l'he vist uns 10 min i nomes he sentit parla al Sala Martin dient de que si Catalunya s'independitza Espanya li passa lu mateix que a grècia o pitjor no es que ho hagui descovert avui pero avui me he adonat de lu important que som per Espanya ja que si no hi siguessim Espanya s'hauria anat a la merda fa molt de temps. Bueno algu me pot resumir una mica que han dit despres de que el Mas marxes que aleshores he anat a fer un treball i no m'he enterat
Jo ni m'he enterat que hi havia debat.
Clar que, sortint artur mas i sala i martin, tampoc m'he perdut res de bo.
SantMagi
Taliban Tarraconense
Cita de cosmopolitanguy
Pues te perdiste lo mejor, dijeron que seriamos la Finlandia y la Suiza del sur, que tendríamos todos un chalet en la costa brava y los que no en la costa dorada, que todas las mujeres (gracias a nuestra genética catalana superior) tendrían al menos una talla 100 de pecho, que no habría desigualdades sociales de ningún tipo y todos viviríamos en Bonanova y Pedralbes, que al Sutton se podrá entrar en bambas y en el reservado las botellas de möet solo costarán 5 pujolets (que será nuestra nueva moneda por cierto), que los españoles se morirán de hambre y saldrán de la UE y se unirán a la UAN (unión africana de naciones), que los chinos pondrán en Barna su base de operaciones en el mediterráneo y nos protegerán con su superejercito amarillo, etc. etc.

En fin, lo que ya nos ha contado a todos la ANC y Mas y Junqueras...a ver si nos independizamos pronto de esos apañolots
Prefiero no tener que verte la cara por la costa dorada. Por cierto, llevas varios reportes.
BaileyJay
Dreams Come True
Benvingut SantMagi
Shurkakapo
El loro de forocoches.
No os vais a dormir o que?
SantMagi
Taliban Tarraconense
Jo acabo d'arribar a casa
Blaidd R
Avui, 25 d'abril, se celebra a itàlia el dia de la lliberació.
Tal dia, els patriotes italians tot sols i sense exècit ni cap tipus d'ajuda estrangera van fer fora el règim feixista i els ocupes nazis. Però no es commemora que acabessin amb els gossos, sino que, per primer cop a Itàlia, es va plantar cara (amb dignitat) als amos dels gossos, als que havien criat i alimentat els gossos, els terratinents, mafiosos i burgesos.

Fischia il vento, infuria la bufera, scarpe rotte eppur bisogna andar, a conquistare la rossa primaveradove sorge il sol dell'avvenir!

Au, bona nit.
BaileyJay
Dreams Come True
Cita de Shurkakapo
No os vais a dormir o que?
avui no es molt tard
Cita de SantMagi
Jo acabo d'arribar a casa
de arreglar el cotxe?
SantMagi
Taliban Tarraconense
No del bar. El coche me costara lo suyo en el taller.
SantMagi
Taliban Tarraconense
Cita de Blaidd R
Avui, 25 d'abril, se celebra a itàlia el dia de la lliberació.
Tal dia, els patriotes italians tot sols i sense exècit ni cap tipus d'ajuda estrangera van fer fora el règim feixista i els ocupes nazis. Però no es commemora que acabessin amb els gossos, sino que, per primer cop a Itàlia, es va plantar cara (amb dignitat) als amos dels gossos, als que havien criat i alimentat els gossos, els terratinents, mafiosos i burgesos.

Fischia il vento, infuria la bufera, scarpe rotte eppur bisogna andar, a conquistare la rossa primaveradove sorge il sol dell'avvenir!

Au, bona nit.
Un besito, juapo.
Blaidd R
Cita de SantMagi
Un besito, juapo.
Vius al bar o què? Jo de gran vull ser com tu.
BaileyJay
Dreams Come True
Cita de SantMagi
No del bar. El coche me costara lo suyo en el taller.
Eres el famoso hingeniero de bar?

Sobre el coche esperemos que te salga barato.
SantMagi
Taliban Tarraconense
Cita de Blaidd R
Vius al bar o què? Jo de gran vull ser com tu.
NO, he anat al bar a la 1 o aixi fins ara. Es perillos tindre un bar amb jerres barates davant de casa
Ademes, ens coneixem tots, estem la gent de la zona i tal.
SantMagi
Taliban Tarraconense
Cita de BaileyJay
Eres el famoso hingeniero de bar?

Sobre el coche esperemos que te salga barato.
Si tengo suerte que solo es la rotula de direccion, la pieza son 90e+ mano de obra.
Si es la caja entera, repararla son unos 400e (nueva ni quiero saberlo ya)+mano de obra que es bastante.
Ya veremos. Es la 1º averia que da el coche en 14 años, tampoco puedo quejarme.
← A General